Zwroty i reklamacje
Zwrot w 5 krokach
Poniżej przedstawiamy proces realizacji zwrotu w 5 krokach:
1. FORMULARZ ZWROTU/WYMIANY – oświadczenie o odstąpieniu od umowy dołączone jest do przesyłki tylko dla rzeczy
2. ZAPAKOWANIE TOWARU – prosimy o zwrócenie nam towaru w oryginalnym opakowaniu oraz zabezpieczenie przesyłki w odpowiedni sposób, tak aby nie uległa zniszczeniu podczas transportu.
3. DOŁĄCZENIE DOKUMENTÓW – do spakowanego towaru prosimy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy oraz paragon.
4. WYSŁANIE PACZKI – prosimy odesłać paczkę na adres: Ewa Krajewska Butterfly Couture ul. Przemyska 6 , 81-507 Gdynia na własny koszt w dowolny sposób (kurier, poczta polska). Prosimy również o adnotację w widocznym miejscu, że jest to zwrot / wymiana.
5. ZWROT NALEŻNOŚCI – proces ten może potrwać do 14 dni. Zwrot płatności dokonamy na podany przez Państwa rachunek bankowy.
Więcej informacji na temat polityki zwrotów lub prawa do rezygnacji z zakupów można znaleźć w naszym Regulaminie Sklepu.
Zwroty
1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz. U z 2014 roku, poz. 827) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie tylko rzeczy gotowych bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
2. Warunkiem jest idealny stan towaru, nie noszący śladów użycia. Wszystkie produkty muszą być zwracane w oryginalnym opakowaniu. Ze zwracanym towarem należy zwrócić dokument potwierdzający zamówienie (paragon) oraz wypełniony formularz zwrotu.
3. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym. Towar niespełniający powyższych warunków nie zostanie przyjęty do zwrotu.
4. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru.
5. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.
6. Paczkę zwrotną należy przesłać na adres Atelier , z którego przesyłka została wysłana.
Reklamacje
1. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient stwierdzi, że nie jest on zgodny z zamówieniem: nie zgadza się rodzaj produktu, rozmiar, lub zawiera wady techniczne, powinien skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
2. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki i przesłaniu go na nasz adres Ewa Krajewska Butterfly Couture ul.Przemyska 6, 81-507 Gdynia Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się ze sklepem. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
4. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.